Monday 29 August 2011

world with peace world with out isreil روز جهانی قدس 2011 در برلین

آمریکا سالانه بيش از سه ميليارد دلار در اختيار رژيم اشغاگر اسرائیل قرار می گیرد، تا اسرائيل آن را خرج كشتن و حمله به مردم
 فلسطين بنمايد
روز شنبه 27 اگوست هزاران مسلمان در برلین علیه دولت اشغاگر اسرائیل دست به تظاهرات کسترده ای زند.
در این تظاهرات مسلمانان برای همدردی به بازماندگان کشتار بی رحمانۀ اسرائیل علیه مردم بی دفاع فلسطین از سایر شهرهای آلمان به برلین جمع شده بودند، تا خشم و انزجار خود را نسبت به این رژیم اشغالگر ابراز نمایند.
پرچم فلسطین توسط جوانان پسر و دختر  فلسطینی حمل می شد و این شعار ها را سر میدادند:
اسرائیل باید از سرزمین اشغالی خارج شود،
کشتار کودکان فلسطینی به دست رژیم اشغاگر فورآ پایان یابد،
ساختن خانه ها در سر زمین فلسطین متوقف شود، و شعار های دیگری مانند الله اکبر ، توسط بلند گوها ها شنیده می شد و اعتراض کنندگان آنرا تکرار می کردند.
 http://files.afghanpaper.com/pics/201108/201108290854252509.jpg
(حضرت امام خميني ره ، در 27 سال پيش، آخرين جمعه ي مبارك ماه رمضان را كه از ايام قدر است به عنوان روز قدس انتخاب نمودند، تا مسلمانان جهان و دولت هاي اسلامي طي مراسمي، همبستگي بين المللي خود را در حمايت از حقوق قانوني مردم فلسطين اعلام نمايند.)
 
خانم افغانستانی که در این تظاهرات شرکت کرده بود، نظر خود را در باره روز جهانی قدس چنین بیان نمود: نام من صدیقه است من ساکن برلین هستم و هرساله در روز جهانی قدس شرکت مینمایم، تا بدین وسیله انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگر اسرائیل ابراز نمایم. اسرائیل هر روزه دست به جنایت می زند و جهان خاموش است.
ما مسلمانان خصوصا افغانستانی ها از درخواست برحق مردم فلسطین برای یک زندگی آبرومند در کشوری که به خود شان تعلق دارد پشتیبانی می نماییم .
 http://files.afghanpaper.com/pics/201108/201108290854253630.jpg
تمام شعار ها به زبان المانی و یا عربی سر داده می شد.
اعتراض کنندگان این شعارها را تکرار میکردند:
اسرائیل مردم فلسطین را میکشد، خانم مرکل سکوت میکند و یا اسرائیل کودکان را می کشد و جهان خاموش است و یا اسرائیل فلسطین را سرقت میکند، ما باید هشیار باشیم.
 
مهاجر افغانستانی دیگری که از شهر هانور به همین مناسبت به برلین آمده بود، در رابطه با روز قدس چنین گفت: ما بدین منظور در این تظاهرات شرکت نمودیم چون کاریکه اسرائیل بر مردم فلسطین انجام می دهد یک جنایت است. دولت اسرائیل مردم فلسطین و کودکان فلسطینی را از سرزمین شان بیرون می نماید ما به حمایت از کودکان فلسطینی آمده ایم .
 http://files.afghanpaper.com/pics/201108/201108290854254336.jpg
چندین مرتبه تلاوت قران کریم توسط یکی از قاریان بین المللی در مسیر تظاهرات قرائت گردید و هزاران المانی و خارجی در کنار سرکت ها به اعتراضات ، شعار ها و تلاوت قرایت قرآن کریم گوش می دادند.
 
یک دخترجوان از جمهوری اسلامی ایران که شعار ( اسرائیل کودکان فلسطین را می کشد ) در دست داشت، نظر خود را در باره روز جهانی قدس چنین گفت : من با پدر و مادر خود از شهر هامبورگ آلمان به برلین آمدم ، تا اعتراض خود را مبنی بر کشتار کودکان دختر و پسر فلسطینی که هم سن من می باشند، به دست جلادان اسرائیل اشغالگر بیان نمایم و پشتیبانی خود را از ایشان اعلان کنم.
 
در صف اول تظاهرات مسلمانان،  حضور چند کشیش کلیسای یهودیان به چشم میخورد، که از حقوق مردم فلسطین دفاع نموده و اسرائیل را نسبت به کشار مردم بی دفاع فلسطین محکوم می کردند.
تظاهرات که از ساعت 2 بعد از ظهر روز شنبه 27 اگوست آغاز شده بود، ساعت 5 عصر به پایان رسید.
 http://files.afghanpaper.com/pics/201108/201108290854251779.jpg
سالهاست كه منطقه ي خاورميانه با چند مشكل مهم و اساسي روبرو بوده و يكي از بحراني ترين مناطق جهان به شمار مي آيد.
مهم ترين و بارز ترين و اساسي ترين ريشه بحران خاورميانه مسأله فلسطين و جنگ مداوم رژيم اشغاگر اسرائيل با مردم فلسطين است.
 
از سال 1948 تا كنون كه اسرائيل اعلام موجوديت كرده است، حملات بي وقفه اين رژيم عليه ملت فلسطين ادامه داشته است. ميليون ها نفر از مردم فلسطين از سرزمين خود رانده و آواره شده اند و هزاران نفر از آنها به اسارت رژيم اشغلگر در آمده اند و هزاران نفر ديگر هم به شهادت رسيده و ده ها هزار نفر نيز زخمي شده اند.
منطقه ي خاورميانه به خاطر شرايطي كه رژيم اشغالگر قدس ايجاد كرده، به منطقه اي بحراني و متشنج و نا آرام تبديل شده است.
از سويي همچنان به صورت شبانه روزي دست به يورش وحشيانه به خانه و كاشانه ي مردم فلسطين مي زند و به كشتار و ترور مردم و شخصيت هاي فلسطيني ادامه مي دهد.

آمریکا سالانه بيش از سه ميليارد دلار در اختيار رژيم اشغاگر اسرائیل قرار می گیرد، تا اسرائيل آن را خرج كشتن و حمله به مردم فلسطين بنمايد.
چرا آمريكا به طور مرتب تسليحات و تجهيزات كشتار فلسطينيان را در اختيار رژيم اسرائيل مي گذارد؟
چرا اسرائيل تنها مركز عمده ي ذخيره و نگاهداري سلاح هاي هسته اي در خاورميانه است؟
اسرائيل با بمب هاي هسته اي خود، كدام ملت را مي خواهد نابود كند؟
چرا فلسطيني ها بايد هميشه در محاصره ي دائمي نظاميان اسرائيلي باشند و چرا آنان نبايد راهي به دنياي آزاد داشته باشند ؟
چرا اسرائيل بايد اجازه يابد كه با كشيدن يك ديوار بزرگ و طويل کانکرتی، ميليون ها فلسطيني را در سرزمينشان به طور دسته جمعي زنداني كند؟
چرا جامعه بين المللي با سكوت خود، از مجموعه ي اقدامات ضد بشري رژيم اشغاگر اسرائیل چشم پوشي مي نمايد؟
چرا باید مدافعان تجاوز اسرائيل به مردم فلسطين و لبنان كه خود را جامعه بين المللي مي نامند بين اشغالگر و اشغال شده علامت تساوي بگذارند ؟
چرا ملت هايي كه از مردم مظلوم فلسطين حمايت مي كنند و به وحشي گري ها و جنايات دائمي اسرائيل اعتراض مي نمايند، آنها را به عنوان حاميان تروريسم معرفي مي كنند ؟
چرا بايد آمريكا اجازه داشته باشد به طور مرتب اسرائيل را به پيشرفته ترين سلاح هاي كشتار جمعي و بمب هاي ضد نفر خوشه اي و هواپيما هاي بدون سرنشين جاسوسي و تجهيزات ترور و شكنجه مجهز نمايد و پيشرفته ترين فناوري ها را براي توليد سلاح هاي ضد بشري در اختيار قاتلين مردم فلسطين قرار دهد ؟
آيا بازهم بايد سكوت كرد؟
آيا فلسطيني ها در برابر ظلم مداوم به فرزندان و سرزمينشان ، حتي اجازه فرياد زدن در برابر صهيونيست ها را ندارند؟
آيا آنها نبايد دست به انتفاضه و قيام همگاني عليه دشمن خود بزنند و از توان خود و جان هاي خود براي مقاومت مشروع و قانوني استفاده كنند؟
مردم دنيا براي جلوگيري از كشتار مستمر زنان و كودكان و كهنسالان و جوانان بي گناه فلسطيني به چه راه حلي مي انديشند ؟
 
حال كه در نظام بين الملل و در مناسبات جهاني هيچ مرجعي براي رسيدگي به حقوق مردم فلسطين كه از سوي رژيم خودكامه اسرائيل به طور مرتب زيرپا گذاشته مي شود وجود ندارد، چه وسيله اي براي ابراز نارضايتي و اطفاي آتش خشم مردم جهان در برابر جنايات رژيم اسرائيل وجود دارد؟
پاسخ مشخص است.
چون آمريكا از اسرائيل ، حمايت همه جانبه مي كند و اسرائيل پايگاه بزرگ و سرپل نظامي آمريكا در خاورميانه براي سلطه بر مردم اين منطقه است نمي توانند منتظر اقدامات بين المللي براي كاهش جنايات دشمن باشند.
آنها تشخيص داده اند كه براي نجات خود از بمباران ها و گلوله باران هاي دشمن صهيونيستي و بيرون كردن نظاميان اسرائيل از سرزمين خويش، بايد خود ، دست به كار شوند و نقش مهم خود را در حمايت از مردم فلسطين اِعمال كنند

No comments:

Post a Comment