Tuesday 19 July 2011

اشغالگران پنج هموطنم را کشتند و با بیشرمی آنان را تروریست اعلان کردند!

کشتار بیرحمانه هموطنان بیگناه ما بوسیله نیرو های اشغالگر امریکایی در مسیر شاهراه شبرغان ـ میمنه
به تاریخ ۲۳ دسمبر ۲۰۱۰ ساعت ۳:۴۵ دقیقه بعد از ظهر موتر سراچه سفید رنگ که در مسیر شاهراه شبرغان ـ میمنه در حرکت بود و هفت نفر سواری داشت، توسط هلیکوپتر اشغالگران امریکایی مورد رگبار قرار گرفت.
تمامی وسایط نقلیه با راکبین شان در گوشه‌ای از سرک توقف کردند و تا ختم عملیات از بیم گلوله های نیروهای امریکایی لحظات را در وحشت مرگ سپری نمودند. چند دقیقه بعد همه متوجه شدیم که موتر سراچه هدف اشغالگران بوده که منتج به کشتن پنج هموطن مظلوم ما گردیده است. زخمی شدگان دو تن بودند و چنان عمیق جراحت داشتند که اگر زنده بمانند تفاوتی با مردگان حادثه ندارند. من که از درون موتر جریان را مشاهده مینمودم زخمی ها را در حال جان کندن اسف انگیز در شط خون دیدم و دریغا که در آن صحرا خشک هیچ کمکی به آنان نتوانستیم.
ضمنا متوجه شدم یک پولیس نیز در اثر این حمله جان داده بود زیرا ابتدا هلیکوپتر پوسته پولیس را آماج قرار داده و بعدا مسافرین بیچاره را تیر باران نمود. ما همه از موتر پیاده شدیم تا از وضع کاملا آگاه شویم اما نیروی های امنیتی اجازه دیدن ساحه حادثه را به مردم ندادند. اشغالگران بی تفاوت و آرام بعد از کشتن وحشیانه هموطنانم ساحه را ترک گفتند و در خبرنامه شان مثل همیشه اعلان نمودند که چند تروریست را کشته اند و با وقاحت یک متجاوز، برای بار دوم با "طالب" و "تروریست" خواندن شان، آنان را کشتند.
 

No comments:

Post a Comment